ScreenRant.

Стаття містить спойлери коміксу і серіалу!

Адаптація The Sandman від Netflix сколихнула соціальні мережі, значною мірою завдяки неймовірній точності сюжету і вражаючому вигляду улюблених персонажів на екрані. Тим не менш, є кілька ключових відмінностей між оригінальними коміксами та серіалом.

Від мотивації Джона Ді у сцені в кафе до розширеної ролі Коринтянина в серіалі – розглянемо деякі помітні відступи від сюжетних ліній, викладених в коміксі. Ці зміни не обов’язково на гірше, оскільки більшість з них у певний спосіб допомагають покращити телевізійну адаптацію, щоб зацікавити тих глядачів, які не читали комікс.

Історія Джона Ді

Арка Джона Ді в коміксах The Sandman – одна з найбільш хвилюючих історій, яка демонструє величезну силу однієї з реліквій Сна (рубіна). Тому так цікаво спостерігати за цією сюжетною лінією 24/7.

Мотивація Джона – вагома відмінність серіалу від коміксу. У серіалі він заявляє, що прагне більш чесного світу, тому що виріс відчуваючи, як це – коли тебе весь час брешуть. У коміксі Джон просто хоче творити хаос, і навіть каже, що думає «роздерти спорохнілу землю» і станцювати на попелищі.

Син Родеріка Берджесса

У серіалі Родеріку Берджессу вдається схопити Морфея. І Родерік безуспішно торгується з одним з Безмежних – він просить повернути померлого сина в обмін на свободу Морфея. Водночас Родерік погано ставиться до іншого сина Алекса, якому постійно нагадує, що хлопець ніколи не зрівняється з братом. У серіалі сутичка батька і сина закінчується болючою смертю Родеріка, який випадково вдаряється головою об скляну в’язницю Сна.

У коміксі Родерік має тільки одного сина Алекса і обіцяє звільнити Сна, якщо той подарує йому безсмертя. Родерік помирає природною смертю в старості без серіальної драматичної конфронтації з Алексом.

Сон Джеда Вокера

Сон Джеда – важлива частина серіалу, оскільки саме його використовують Роуз і Морфей, щоб відшукати хлопця. З Краю Снів Джеда вириває Голт, жахачка-втікачка, яка використовує свої сили, щоб уникати Морфея та відволікати Джеда від важкого життя з прийомними батьками.

Це добряче відрізняється від коміксу, а мінлива Голт з серіалу схожа на комбінацію двох мальописних кошмарів Здорованя і Кульки. Ще важливіша відмінність стосується персонажів Літи та Гектора, які в коміксі були ув’язнені у сні кошмарами, де Літа постійно була вагітна, а Гектор вірив, що він герой.

Конвент любителів серіалів

Сюжетна лінія «Колекціонерів» є однією з найкращих в коміксі, і серіалу вдається водночас і весело, і тривожно оживити «Конвент любителів серіалів». Основною відмінністю між коміксом і серіалом у цьому випадку стає те, що відбувається довкола Роуз.

Сцена, в якій Край Розваг нападає на Роуз і Джеда, змінена, оскільки в коміксі серійний вбивця переслідує Роуз, яка користується порадою Ґілберта викликати Морфея. Момент, коли Сон рятує її від Краю Розваг, – стає їхньою першою зустріччю в коміксі, що дуже відрізняється від того, як вони познайомилися в телевізійній адаптації.

Арка Джоанни Константин

Зухвалої сцени, в якій Джоанна Константин виганяє демона з нареченого принцеси, немає в коміксах, до того ж героїня не належить до персонажів, які в оригінальному сюжеті допомагають Сну в пошуках. Там Джон Константин допоміг Морфею знайти капшук з піском.

Приємно бачити, що серіал використовує цю персонажку як паралель з леді Джоанною з ХVIII століття. В серіалі теж є сцена розігрується так само, як у коміксі, де леді Джоанна розповідає, як стала свідком рідкісних зустрічей Сна і Гоба Ґедлінґа.

Смерть Ґреґорі

Після того, як Морфей втікає від смертних викрадачів в серіалі, він повертається до свого королівства, де його на пляжі знаходить Люсьєна. Він явно слабкий. Згодом Морфей пояснює, що має знищити все, що створив, для відновлення власних сил – і це, на жаль, стосується наймилішої істоти на ім’я Ґреґорі. Каїн і Авель цього не схвалюють.

У коміксі Повелителю Снів взагалі не потрібно розтворювати Ґреґорі, коли він прокидається в домі Каїна і Авеля. Брати, які доглядали за слабким Морфеєм, передають йому створені ним же вірчі грамоти, що дають силу, необхідну для виклику Богинь Долі.

Найдавніша гра

Коли Сон відвідує пекло, щоб знайти демона, який заволодів його шоломом, в серіалі йому доводиться грати в «найдавнішу гру» з Люцифером. Це тому, що демон Хоронзон робить Люцифера своїм представником у грі. Цього в коміксах немає.

Натомість в оригінальній версії Хоронзон сам грає проти Повелителя Снів, а той використовує свої сили, щоб перемогти демона. Ця зміна і фінал епізоду в серіалі створюють враження, що між Люцифером і Сном наростає протистояння.

Очі Сна

Зовнішній вигляд Сна в коміксах певним чином відображає його силу як одного з Безмежних. Серед найбільш характерних рис – його очі, повністю чорні, ніби в них містяться зірки або й сам космос. На відміну від Сна, його сестри Смерть і Схибленість мають очі, що виглядають, наче людські.

Зрозуміло, що в серіалі очі Морфея здаються не такими, адже виразний погляд головного героя, ймовірно, допомагає зробити акторську гру більш правдоподібною. Інші зміни в зовнішності Морфея – помітно коротше волосся та більш схожа на людську шкіра.

Часовий проміжок

Оскільки комікси вперше опубліковані між 1989 та 1996 роками, вони відображали технології і культуру того періоду. Цілком логічно, що серіал розгортається у наш час (у 2020-х) замість 80-х, що помітно через демонстрацію таких гаджетів, як смартфонів.

Є незначні згадки про застарілі технології, взяті з коміксів, наприклад, величезний телефон в маєтку Юніті. Арка Гоба Ґедлінґа також переносить його з 1400-х років в сучасність, що чудово демонструє різні періоди, які пережив Сон.

Роль Коринтянина

Найбільшим відхиленням від сюжету коміксу є, безсумнівно, вагоміша роль Коринтянина в серіалі. У графічному романі він – один з кількох кошмарів-втікачів, яких Морфей вистежує без особливих зусиль. У коміксі Коринтянин не перетинається з низкою важливих героїв, яких зустрічає в серіалі.

Більше того, Коринтянину ніколи не вистачає сили (навіть разом з Роуз), щоб завдати шкоди Сну. Морфею не доводиться докладати багато зусиль, щоб розтворити Коринтянина під час їхньої сутички на «Конвенті любителів серіалів». Серіал натякає на іншу арку Коринтянина з коміксів, де Сон вирішує, що ще не час створювати кошмар знову. Якщо серіал і надалі залишатиметься таким точним у відтворенні сюжету коміксу, шанувальники можуть розраховувати на те, що знову побачать Коринтянина в недалекому майбутньому.

Джерело

">

The Sandman: 10 сюжетних відмінностей коміксу і серіалу

14.09.2023 10:32

10 хв. на читання

Комікси

Від мотивації Джона Ді до розширеної ролі Коринтянина – про ці та інші ключові відмінності між коміксом Ніла Ґеймана та серіалом на Netflix читайте у матеріалі Ганни Сааб для ScreenRant.

Стаття містить спойлери коміксу і серіалу!

Адаптація The Sandman від Netflix сколихнула соціальні мережі, значною мірою завдяки неймовірній точності сюжету і вражаючому вигляду улюблених персонажів на екрані. Тим не менш, є кілька ключових відмінностей між оригінальними коміксами та серіалом.

Від мотивації Джона Ді у сцені в кафе до розширеної ролі Коринтянина в серіалі – розглянемо деякі помітні відступи від сюжетних ліній, викладених в коміксі. Ці зміни не обов’язково на гірше, оскільки більшість з них у певний спосіб допомагають покращити телевізійну адаптацію, щоб зацікавити тих глядачів, які не читали комікс.

Історія Джона Ді

Арка Джона Ді в коміксах The Sandman – одна з найбільш хвилюючих історій, яка демонструє величезну силу однієї з реліквій Сна (рубіна). Тому так цікаво спостерігати за цією сюжетною лінією 24/7.

Мотивація Джона – вагома відмінність серіалу від коміксу. У серіалі він заявляє, що прагне більш чесного світу, тому що виріс відчуваючи, як це – коли тебе весь час брешуть. У коміксі Джон просто хоче творити хаос, і навіть каже, що думає «роздерти спорохнілу землю» і станцювати на попелищі.

Син Родеріка Берджесса

У серіалі Родеріку Берджессу вдається схопити Морфея. І Родерік безуспішно торгується з одним з Безмежних – він просить повернути померлого сина в обмін на свободу Морфея. Водночас Родерік погано ставиться до іншого сина Алекса, якому постійно нагадує, що хлопець ніколи не зрівняється з братом. У серіалі сутичка батька і сина закінчується болючою смертю Родеріка, який випадково вдаряється головою об скляну в’язницю Сна.

У коміксі Родерік має тільки одного сина Алекса і обіцяє звільнити Сна, якщо той подарує йому безсмертя. Родерік помирає природною смертю в старості без серіальної драматичної конфронтації з Алексом.

Сон Джеда Вокера

Сон Джеда – важлива частина серіалу, оскільки саме його використовують Роуз і Морфей, щоб відшукати хлопця. З Краю Снів Джеда вириває Голт, жахачка-втікачка, яка використовує свої сили, щоб уникати Морфея та відволікати Джеда від важкого життя з прийомними батьками.

Це добряче відрізняється від коміксу, а мінлива Голт з серіалу схожа на комбінацію двох мальописних кошмарів Здорованя і Кульки. Ще важливіша відмінність стосується персонажів Літи та Гектора, які в коміксі були ув’язнені у сні кошмарами, де Літа постійно була вагітна, а Гектор вірив, що він герой.

Конвент любителів серіалів

Сюжетна лінія «Колекціонерів» є однією з найкращих в коміксі, і серіалу вдається водночас і весело, і тривожно оживити «Конвент любителів серіалів». Основною відмінністю між коміксом і серіалом у цьому випадку стає те, що відбувається довкола Роуз.

Сцена, в якій Край Розваг нападає на Роуз і Джеда, змінена, оскільки в коміксі серійний вбивця переслідує Роуз, яка користується порадою Ґілберта викликати Морфея. Момент, коли Сон рятує її від Краю Розваг, – стає їхньою першою зустріччю в коміксі, що дуже відрізняється від того, як вони познайомилися в телевізійній адаптації.

Арка Джоанни Константин

Зухвалої сцени, в якій Джоанна Константин виганяє демона з нареченого принцеси, немає в коміксах, до того ж героїня не належить до персонажів, які в оригінальному сюжеті допомагають Сну в пошуках. Там Джон Константин допоміг Морфею знайти капшук з піском.

Приємно бачити, що серіал використовує цю персонажку як паралель з леді Джоанною з ХVIII століття. В серіалі теж є сцена розігрується так само, як у коміксі, де леді Джоанна розповідає, як стала свідком рідкісних зустрічей Сна і Гоба Ґедлінґа.

Смерть Ґреґорі

Після того, як Морфей втікає від смертних викрадачів в серіалі, він повертається до свого королівства, де його на пляжі знаходить Люсьєна. Він явно слабкий. Згодом Морфей пояснює, що має знищити все, що створив, для відновлення власних сил – і це, на жаль, стосується наймилішої істоти на ім’я Ґреґорі. Каїн і Авель цього не схвалюють.

У коміксі Повелителю Снів взагалі не потрібно розтворювати Ґреґорі, коли він прокидається в домі Каїна і Авеля. Брати, які доглядали за слабким Морфеєм, передають йому створені ним же вірчі грамоти, що дають силу, необхідну для виклику Богинь Долі.

Найдавніша гра

Коли Сон відвідує пекло, щоб знайти демона, який заволодів його шоломом, в серіалі йому доводиться грати в «найдавнішу гру» з Люцифером. Це тому, що демон Хоронзон робить Люцифера своїм представником у грі. Цього в коміксах немає.

Натомість в оригінальній версії Хоронзон сам грає проти Повелителя Снів, а той використовує свої сили, щоб перемогти демона. Ця зміна і фінал епізоду в серіалі створюють враження, що між Люцифером і Сном наростає протистояння.

Очі Сна

Зовнішній вигляд Сна в коміксах певним чином відображає його силу як одного з Безмежних. Серед найбільш характерних рис – його очі, повністю чорні, ніби в них містяться зірки або й сам космос. На відміну від Сна, його сестри Смерть і Схибленість мають очі, що виглядають, наче людські.

Зрозуміло, що в серіалі очі Морфея здаються не такими, адже виразний погляд головного героя, ймовірно, допомагає зробити акторську гру більш правдоподібною. Інші зміни в зовнішності Морфея – помітно коротше волосся та більш схожа на людську шкіра.

Часовий проміжок

Оскільки комікси вперше опубліковані між 1989 та 1996 роками, вони відображали технології і культуру того періоду. Цілком логічно, що серіал розгортається у наш час (у 2020-х) замість 80-х, що помітно через демонстрацію таких гаджетів, як смартфонів.

Є незначні згадки про застарілі технології, взяті з коміксів, наприклад, величезний телефон в маєтку Юніті. Арка Гоба Ґедлінґа також переносить його з 1400-х років в сучасність, що чудово демонструє різні періоди, які пережив Сон.

Роль Коринтянина

Найбільшим відхиленням від сюжету коміксу є, безсумнівно, вагоміша роль Коринтянина в серіалі. У графічному романі він – один з кількох кошмарів-втікачів, яких Морфей вистежує без особливих зусиль. У коміксі Коринтянин не перетинається з низкою важливих героїв, яких зустрічає в серіалі.

Більше того, Коринтянину ніколи не вистачає сили (навіть разом з Роуз), щоб завдати шкоди Сну. Морфею не доводиться докладати багато зусиль, щоб розтворити Коринтянина під час їхньої сутички на «Конвенті любителів серіалів». Серіал натякає на іншу арку Коринтянина з коміксів, де Сон вирішує, що ще не час створювати кошмар знову. Якщо серіал і надалі залишатиметься таким точним у відтворенні сюжету коміксу, шанувальники можуть розраховувати на те, що знову побачать Коринтянина в недалекому майбутньому.

Джерело